انجمن همیاری ایرانیان on Clubhouse

انجمن همیاری ایرانیان Clubhouse
221 Members
Updated: Apr 21, 2024

Description

فراخوان برای همیاری مردم ایران

من اگر بنشینم/تو اگر بنشینی/چه کسی برخیزد؟

من اگر برخیزم/تو اگر برخیزی/همه برمی خیزند.

جنبش اعتراضی مردم ایران نیاز به پشتیبانی از سوی همه آزادی خواهان و عدالت جویان در سراسر گیتی و در درجه اول، ایرانیان از هر کیش و نژاد و قومیت و زبان دارد. پشتیبانی معنوی و لفظی  و رسانه ای ارزنده است اما کافی نیست. بسیاری از فعالان و دلسوزان و رهبران این جنبش در ایران هم اکنون در بند رژیم اسلامی و دستگاه های رنگارنگ امنیتی و قضایی و فراقانونی آن هستند.شمار آنان به بیش از 600 نفر از زنان و مردان ما می رسد.باهر دستگیری و بازداشت، خانواده ای در رنج و دلهره فرو می رود.اندوه گرفتاری پدر و مادر و فرزندان خانواده و به تنگنا افتادن معیشت و هزینه های سرسام آور و روز افزون،پیامد فوری و دایمی این رویداد است. برای سرپرست خانواده نیز که گرفتار بند و زنجیر و اخراج از کار گردیده این رنج روحی مضاعف است: در زیر بازجویی های خرد کننده و انواع شکنجه های جسمی و روحی،غم  تنگدستی همسر و فرزندان و دیگر وابستگان با تمام وجود بر دوشش سنگینی می کند.

در چنین شرايطي بر ماست که به یاری این عزیزان و قافله سالاران و پیشروان پاکباز جنبش مبارزه برای تامین حداقل های زیست انسانی ،حقوق و دستمزدهای پایمال شده و معوقه،لغو خصوصی سازی های ویرانگر،آزادی تشکل های صنفی و حرفه ای مستقل،آموزش رایگان همگانی و عدالت آموزشی و نفی پولی سازی آموزش و پرورش،آزادی بیان و عقیده،رفع حجاب اجباری و برابری حقوق زن و مرد در همه ی مراتب اجتماعی و شغلی،همسان سازی حقوق کارکنان و بازنشستگان و بسیاری از این دست بشتابیم.مبارزه برای آزادی فوری و بدون قید و شرط این عزیزان از زندان و منع تعقیب کیفری و بازگشت به کار و جبران خسارت ها و آسیب های روحی و جسمی و معیشتی آنان نیز وظیفه دایمی و انسانی ما می باشد.

انجمن همیاری ایرانیان با چنین هدف والایی به همت شماری از ایرانیان داخل و خارج کشور برپا گردیده و وظیفه نخستین خود را یاری رسانی به این عزیزان دربند و خانواده های آنان قرار داده است.این طرح بر اساس پرداخت مستقیم همیاران به خانواده های نیازمند می باشد و هیچ گونه صندوق مرکزی برای جمع آوری کمک ها ندارد.

با اعلام پشتیبانی و همکاری خود با این نهاد مردمی ما را در این پیکار انسانی همراهی نمایید.

برای آگاهی از نحوه پشتیبانی و همکاری با حضور در کلاب انجمن همیاری ایرانیان در روزهای یکشنبه سه شنبه و پنجشنبه هر هفته از ساعت ۲۰ تا ۲۲ به وقت اروپای مرکزی و ۲۲ و ۳۰ تا نیم بامداد به وقت ایران با ما همراه شوید.

 پیروزی از آن مردم ایران است!

انجمن همیاری ایرانیان

17 دی ماه 1400 برابر 7 ژانویه 2022
لطفا پیام های خود را برای همکاری با انجمن در کانال تلگرامی زیر بگذارید:
https://t.me/hamyaryy

Last 30 Records

Day Members Gain % Gain
April 21, 2024 221 +8 +3.8%
February 11, 2024 213 +3 +1.5%
December 28, 2023 210 +4 +2.0%
November 14, 2023 206 +7 +3.6%
October 14, 2023 199 +3 +1.6%
September 14, 2023 196 +3 +1.6%
August 16, 2023 193 0 0.0%

Charts

Some Club Members

More Clubs