English Talk Show on Clubhouse

English Talk Show Clubhouse
497 Members
Updated: Mar 16, 2024

Description

سلام و خوش آمدید!

ادبیات قربون صدقه رفتن و منت کشی وخواهش وتمنا وچاکرم و مخلصم و دولا و راست شدن توی مجموعه ی من از کلاب گرفته تا رووم ها جایی نداره. از بودن و افتخار دادن تک تک اعضاء خوشحالم وخوشحال تر می شم که اگر اینجا و کار ما کار درست و کارشناسی و تخصصی روی زبان انگلیسی هست باید طرز حرف زدن و رفتار و همه چیز مون هم کاملا بره توی شکل و فاز و مدل انگلیسی زبان ها که این تعارفات رو ندارن. به عنوان مثال: وقتی ما با کسی انگلیسی حرف میزنیم نمیتونیم بگیم: ایت ایز یوور ترن سمیه جون! این موضوع در مورد القاب و عناوین پرطمطراق به این و اون دادن مثل جناب پروفسور و آقای دکتر و خانم مدیر کل هم صدق میکنه؛ یعنی در انگلیسی کسی کسی رو دکتر و مهندس صدا نمیکنه. بهتره لا اقل در انگلیسی این اعتیادها و این زیر دست و بالادست سازی رو بریزیم دور.

با اجازه ی بزرگترها درآموزش زبان انگلیسی سبک و روش خاص خودم رو دارم که توضیح دادنی هم نیست بلکه انجام دادنی در داخل کلاسه و این رو مدیون 30 سال استمرار و تلاش بدون توقف در زبان و 25 سال فقط تدریس عاشقانه و مسئولانه ی زبان در ایران، اروپا و آمریکای شمالی میدونم، بنابراین چه به کسی بر بخوره یا نخوره خیلی کم پیش میاد روش های تدریس دیگر رو بپسندم چرا که معتقدم این وضع گل و بلبل زبان انگلیسی کامیونیتی ایرانی ما نتیجه ی همین دست گل هایی هست که قبلا بارها آب داده شده. این فقط یک روی سکه است. اون روی دیگه ی سکه اینه که حالا شما بیاید این هموطن رو که با این روش ها زبان یادگرفته بزارید توی محیطی مثل کانادا، اونوقت تازه می فهمه چه خیانتی بهش کردن! بنابراین، سالها زندگی اکتیو و با گوش و هوش بیدار نسبت به انگلیسی جاری در بین مردم کوچه و بازار کانادا وآمریکا باضافه ی تجربه و تخصص و زحمات و نگاه و علاقه همیشگی به اسپیکینگ و لستنینگ شکی برام باقی نزاشته که بگم:

مردم ما رو در یادگیری زبان به کتاب و نوشتن وروش خاص معتاد کردن! بنابراین، من اولین کارم در آموزش زبان ترک دادن این اعتیاد در شماست.

یادم نره بگم: من نه نیاز دارم برای خودم تبلیغ کنم و نه اینجا هستم که وقت روی تبلیغ بزارم. من اینجا هستم که برای کلاس های خودم ثبت نام کنم و به جای صرف یک عالمه انرژی ونگران بالا و پایین رفتن فالوور بودن، هر فردی که توی رووم ها کار و نظر منو دیده و طالب و مشتاق ثبت نام در کلاس من هست باهاش 20 دقیقه مصاحبه میکنم و به تمام سوالاتش جواب میدم وبهترین کلاس و روش رو بهش پیشنهاد میدم.

بهترین راه تماس با من در واتس اپ هست:
+1-778-751-2517
کشش ندیید! No sticky greetins: یه سلام و خوشحالم هستی و خوشحالم هستم و والسلام! چاکرم مخلصم و شما نور چشمی و ارادتمندم و سرور مایی و دیگه چه خبر فقط وقت رووم و دیگران رو میگیره.
چتر بازی و مارکتینگ نداریم No Marketing: تبلیغ چه مستقیم و واضح و چه قایمکی برای جذب و شکار مشتری و شاگرد و غیره در کلاب و رووم های من توسط خودم یا همکارانم مشاهده یا حس بشه فورا بلاک میشه
سکس، سیاست و مذهب، آقای دکتر و خانم پروفسور ممنوع: هرگونه بحث مستقیم یا غیر مستقیم در مورد سکس، سیاست و مذهب مساوی است با بلاک شدن؛ ضمنا عناوین پرطمطراق دکتر و مهندس و آقای پروفسور و خانم پی اچ دی نداریم، آدما رو فقط با اسم انسانی شون خطاب می کنیم.

Last 30 Records

Day Members Gain % Gain
March 16, 2024 497 +27 +5.8%
January 26, 2024 470 +19 +4.3%
December 12, 2023 451 +19 +4.4%
November 03, 2023 432 +9 +2.2%
October 04, 2023 423 +16 +4.0%
September 04, 2023 407 +1 +0.3%
August 06, 2023 406 +5 +1.3%

Charts

Some Club Members

More Clubs