سندیکای معلمان ایران on Clubhouse

سندیکای معلمان ایران Clubhouse
1.7k Members
Updated: Mar 22, 2024

Description

سندیکای معلمان ایران
Teachers Syndicate of Iran
سندیکای معلمان ایران یک سازمان گسترده ی ملی غیره دولتی و غیره مذهبی و غیره سیاسی و جناحی خواهد بود که آرمان آن اینست که به عنوان یک تشکل غیره دولتی فرهنگیان ، واپسین درمان برای دردهای آموزش و پرورش و مطالبات و خواست ها و چانه زنی ها با دولت ها و مراجع و دستگاه های اجرایی و حاکمیتی باشد و با التزام به قانون اساسی و قوانین حمایتی بتواند پیگیر تمامی امور فرهنگیان باشد که با توجه به خواست بستر جامعه فرهنگیان حق داشته باشد در آن امور ، نماینده ی فرهنگیان با بهره‌گیری از رأی و تصمیم اعضای منتخب نهایی و هیأت مدیره ای باشد که با نظرسنجی رسمی و شفاف و مستقل و دموکراتیک ( به صورت منتخب به وسیله ی آرای کلیه کارکنان جمعی آموزش و پرورش ( خدماتی و پیشکسوتان(بازنشسته) و شاغلین و نیروهای ستادی) باشد.
فرهنگیان میلیونی ایران چاره‌ای جز داشتن سندیکای مستقل خودشان ندارند چرا مطالبات قانونی و قوانین حمایتی از حقوق شهروندی و شهروندان فرهنگی به این سادگی نادیده گرفته شده و پایمال می شود؟ چون یک تشکیلات مادر و قدرتمند با پشتوانه ی همه سلیقه ها و تشکلات مردمی‌ فرهنگی را با خود ندارد و (به روز) هم نشده اند. اصناف چندین گانه کنونی تلاش‌های بزرگی کردند ولی بسیاری از آنها تا اینجا یکپارچه و مستقل از سیاست نبودند و شاید بشود گفت ایرادات بنیادین داشتند.
ما برای رسیدن به یک آموزش و پرورش آرمانی و شاداب و بی طرف و پیگیری حقوق و مطالبات صنفی و مدنی فرهنگیان ، خواهان ایجاد #سندیکای_معلمان_ایران
هستیم که واقعا غیره دولتی و غیره سیاسی و غیره مذهبی بوده و پیگیر رسالت آموزش و پرورش با رعایت اصل بی طرفی و پیگیر #اجرای_عدالت_آموزشی و #اجرای_عدالت_در_پرداختها و پیگیری اصل ۳۰ قانون اساسی و ایجاد یک پناهگاه ابدی برای معلمان و فرهنگیانی باشد که سندیکا مشروعیت و قدرتش را از آنها گرفته و این یک رابطه پایشی دو سویه باشد ، با رأی همه ی فرهنگیان ایران از مدارس در یک فرایند شفاف و دموکراتیک گزینش و انتخاب (اعضای) آن آغاز شده تا شهر و مرکز استان و سپس تشکیل سندیکای معلمان ایران بر پایه اساسنامه ای که به زودی در دید همگان قرار می گیرد.
حمید عباسی
۱۷/۰۹/۱۴۰۰
administrator bio:
آموزگار، مرد ، ایرانی ، با سابقه ۲۶ سال تدریس از روستا تا پایتخت و شیراز، دارای همسر فرهنگی.
تاریخ دان و جامعه شناس و دارای آگاهی از جغرافیای عمومی و طبيعی، چیره بر تاریخ اجتماعی،. تاریخ ملل و مردم شناسی ، بسترشناس، آگاه به تاریخ اجتماعی ایران و تاریخ جهان و تبارشناسی.

زادروز ۰١/٠٧/١٣۵٧
باشت، کهگیلویه و بویراحمد، ایران
born in 1978 /09/23 Basht , Gachsaran , koohgiluyeh & boyerahmad province ، iran
tactful,
Sosiologist, Historian, Geographer (M. Sc.)
Resident : Shiraz, Iran
۱. از بحث های فرعی و جدا از موضوعات مورد نظر اتاق پرهیز کنید: صحبتی که می تواند در ایران خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد:از جمله توهین مستقیم و هتاکی و حمله به کلیت نظام جمهوری اسلامی و رهبر ایران که مصداق مجرمانه دارد ممنوع است و گوینده مسئول گفته اش است.

Last 30 Records

Day Members Gain % Gain
March 22, 2024 1,779 +15 +0.9%
February 01, 2024 1,764 +7 +0.4%
December 18, 2023 1,757 +19 +1.1%
November 07, 2023 1,738 +12 +0.7%
October 08, 2023 1,726 +20 +1.2%
September 08, 2023 1,706 +1 +0.1%
August 11, 2023 1,705 +1 +0.1%

Charts

Some Club Members

More Clubs