دن کورلئونه on Clubhouse

دن کورلئونه Clubhouse
326 Members
Updated: Mar 17, 2024

Description

بعضی موقع ها شما برای شهروندان سیاه می‌شوید... تا جایی که میتوانید از خود دفاع کنید ولی حواستان به رای ها و حرف هایی که برای حذف شما زده می‌شود باشد. مافیا را کاملا می‌توانید در آن لحظات حدس بزنید. در دفاعیه‌ی خود مافیا را اعلام کنید تا برای دست بعدی شهروندان مافیا را تشخیص بدهند... ❤️‍🔥بعضی وقت ها که کار از کار میگذرد و امیدی نداری، برای آینده‌ی خودت و دیگران میراثی بگذار.❤️‍🔥. تاریخچه بازی گروهی مافیا
این بازی برای اولین بار توسط فردی به نام دیمیتری دیویدف دانشجوی دانشکده روانشناسی دانشگاه مسکو تحت عنوان یک پروژه تحقیقاتی ایجاد و مورد بررسی قرار گرفت و پس از آن به تدریج در آمریکا و اروپا نیز گسترش یافت تا جایی که در دهه 90 به عنوان یک سرگرمی محبوب در میان خانواده ها جا باز کرد. این بازی به شکل های مختلف در دنیا انجام می شود. شیوه ای که در این نوشته به شما معرفی می کنیم یکی از متداول ترین و معتبرترین روش های انجام بازی است.
نقش های اصلی بازی مافیا
خدا
وظیفه اصلی خدا در این بازی پیش بردن روند درست بازی است. هنگامی که شب می شود و همه بازیکنان چشمان خود را می بندند، خدا به ترتیب نقش ها را بیدار می کند و از آن ها سوالاتی را می پرسد. مثلا برای مافیا این سوال را مطرح می کند که “قصد دارید چه کسی را بکشید؟” برای دکتر این سوال به این شکل مطرح می شود که “قصد نجات چه کسی را داری؟” و برای کارآگاه مطرح می کند که “قصد پی بردن به نقش چه کسی را داری؟”.
هنگام روز زمانی که تمام نقش ها بیدار شدند، خدا بازی را بدون طرفداری از گروه خاصی به سمت جلو می برد. به همین ترتیب بازی با چرخه روز و شب ادامه می یابد تا در هر چرخه یک نفر کشته و از بازی خارج شود. البته اگر دکتر در شب، فرد کشته شده توسط مافیا را نجات دهد، فرد کشته شده از بازی حذف نمی شود.
توجه داشته باشید که استفاده از اسامی مختلف برای یک نقش در کارت ها یا محل های برگزاری مسابقات، تفاوتی در ماهیت نقش ایجاد نمیکند و بعضی از قابلیت هایی که جدیدا به نقش ها داده می شود کاملا دلخواه و توافقی است!
نقش های مافیا
در یک گروه 10 نفره معمولاً 3 مافیا حضور دارند که در اولین شبی که توسط گاد اعلام می شود با یکدیگر آشنا می شوند. هنگامی که افراد حاضر در بازی سعی می کنند تا مافیا را شناسایی و از بازی حذف کنند، مافیا باید نقش خود را به کلی کتمان و یا با دروغ افراد را از نظر خود منصرف کنند.
نقش مافیا مهم ترین نقش در این بازی است چرا که اگر دیگران متوجه نقش آنها شوند مافیا به ترتیب از بازی حذف می شوند و از هیجان بازی کاسته می شود. گروه مافیا برای اینکه بتوانند موفقیت بیشتری داشته باشند باید در روز به خوبی با یکدیگر همکاری کنند و برای افرادی که می خواهند در شب بکشند، استراتژی مناسبی داشته باشند.
مافیا: این جمله را از کسی نقل میکنم که شاید انگیزه‌ی نوشتن من بود:

همیشه شهر نمیبره، بعضی وقتا شهر هم می‌بازه... چیزی که مهمه‌ اینه که از اشتباهات روزت درس بگیری برای دست بعدی... از اشتباهاتت درس بگیر
قوانین: تنها قانون اینجا احترام احترام و احترام ، هر گونه ای بی احترامی اینجا حذف از بازی رو براتون نمیاره، حذف از کلاب و بلاک رو براتون در نظر میگیریم
دوستی: اینجا محیطی فراهم میشه که ذهن به چالش کشیده بشه، چت و چیت اینجا جایی نداره، هر جای بازی گاد بازی حس کنه بی فکت سفید سیاه انجام میشه اختیار حذف کردن شمارو از بازی داره،

Last 30 Records

Day Members Gain % Gain
March 17, 2024 326 +9 +2.9%
January 27, 2024 317 +6 +2.0%
December 13, 2023 311 +3 +1.0%
November 04, 2023 308 +2 +0.7%
October 04, 2023 306 +2 +0.7%
September 05, 2023 304 +1 +0.4%
August 07, 2023 303 -1 -0.4%

Charts

Some Club Members

More Clubs