Iran Nationalism on Clubhouse

Iran Nationalism Clubhouse
1.5k Members
Updated: Mar 4, 2024

Description

درود 🌹

قرن ها دشمنان ایران و ایرانی آنان که چشم به این آب و خاک دوخته اند ، از هر فرصتی برای تاختن و ضربه زدن به تمام آرمان ها تاریخ ، تمدن ، فرهنگ و همبستگی ملت ما استفاده کردن .
تا جایی که در طول تاریخ حکومت های دینی در هر شکلی چه در زمان سلطه خلفای اسلامی چه سال ها بعد از آن به شکل پادشاهی یا سلطنت مذهبی از زمان صفویه چه در قالب یک جمهوری دروغین به نام جمهوری اسلامی . سعی کردن تا با تخریب تاریخ ، فرهنگ و هویت اصیل این ملت و جایگزین کردن آن با یک فرهنگ جعلی متحجر توعم با خرافات به نام تمدن اسلامی ، ملت بزرگ ایران را همواره در زیر یوغ مذهب نگه داشته تا با خیالی آسوده به چپاول شیره جان ایران و ایرانی ادامه دهند .
برای اینان ملت ایران نه تنها اهمیتی ندارد، بلکه تمام سعی خود را در راستای دشمنی با تفکر ملی گرایی به کار می‌گیرند تا به جای ملت ایران امت اسلام را علم کنند .
اینها هر زمان که در این خاک به قدرت رسیدن طبق آموزه های ایدئولوژی مذهبی خود این خاک و تمام ثروت های آن را به چشم غنیمت و حتی مردم این کشور را به چشم کنیز و غلامانی که هر غلطی که دلشان بخواهد می توانند با آنها بکنند نگاه میکنند .
از این گذشته دشمن دیگر ما چپ بین الملل به رهبری روسیه و چین است که همواره در تلاش برای تضعیف تفکر ملی گرایی و ارق ملی مردم ما بوده اند ، برای تضعیف آن از هر حربه و حیله استفاده میکنند از تفرقه افکنی و ایجاد نفاق بین اقوام تا زدن برچسب های فاشیست و نژاد پرست و..... درحالیکه خود کارنامه ای سیاه و ننگین در این راستا دارند .
تمام تلاش خود را میکنند به جای آرمان های ملی گفتمان جهان وطنی را در فرهنگ مردم ما قالب کنند تا با خیالی آسوده به استعمار و غارت منابع کشور ما ادامه دهند و باز این درحالی است که روسیه در قرن بیست یکم همچنان به دنبال کشور گشایی برای خود و حمله به اوکراین می‌باشدو همینطور نزاع چین و تایوان .

با این تفاسیرناسیونالیسم بهترین سنگردربرابراین حملات است .

 ناسیونالیسم : یک ایده و جنبش است که هدف آن ترقی بخشیدن منافع یک ملت است. 
ملی‌گرایی نوعی آگاهی جمعی است، یعنی آگاهی به متعلق بودن به ملت که آن را «آگاهی ملی» می‌خوانند.
آگاهی ملی : اغلب پدیدآورنده حس وفاداری، شور و دلبستگی افراد به عناصر تشکیل‌ دهنده یک ملت مانند (نژاد، زبان، تاریخ ، سنت‌ها و عادت‌ها، ارزش‌های اجتماعی، اخلاقی، و به‌طور کلی فرهنگ)  پرچم ، سرود ملی و دیگر نمادهای هویتِ ملی، نشان‌هایی بسیار مهم از جوامعِ ملی‌گرا است.
ناسیونالیسم : به صورت کلی به جریان اجتماعی ، سیاسی راست گرای گفته می‌شود که می‌کوشد با نفوذ در ارکان سیاسی کشور در راه اعتلاء و ارتقای اساسی باورها، آرمان‌ها، تاریخ، هویت، حقوق و منافع ملت گام بردارد. این جریان با محور قرار دادن منافع ملت به عنوان نقطه گردش تمامی سیاست‌های خارجی و داخلی، باعث جهش‌های تکاملی و سرعت بخشیدن به حرکت رو به رشد ملل در رسیدن به تمدن جهانی می‌شود.

Last 30 Records

Day Members Gain % Gain
March 04, 2024 1,531 +5 +0.4%
January 14, 2024 1,526 +8 +0.6%
December 01, 2023 1,518 +12 +0.8%
October 26, 2023 1,506 +11 +0.8%
September 26, 2023 1,495 +6 +0.5%
August 28, 2023 1,489 -5 -0.4%
July 25, 2023 1,494 -2 -0.2%

Charts

Some Club Members

More Clubs